Bijna weg! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Loes jong - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Loes jong - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Blijf op de hoogte en volg Loes

27 Augustus 2012 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Hoi allemaal!!

Voor iedereen die het leuk vind om een beetje op te hoogte te blijven van wat ik allemaal aan het doen ben in Maleisië, zal ik hier (voor zover ik het bij houd en er zin in heb ;-) reisverslagen bijhouden!

Gelukkig ben ik er vandaag nog achter gekomen dat ik niet om 12 uur 's avonds vlieg maar 12 uur 's middags! Op zich wel handig...

Dan ga ik morgen toch echt beginnen met mijn koffer in te pakken en dan alweer bijna weg!

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!!!

  • 29 Augustus 2012 - 13:05

    Rick:

    Veel plezier daar

  • 29 Augustus 2012 - 15:24

    Koen:

    Veel plezier Loes!

  • 29 Augustus 2012 - 22:10

    Joke Maatman:

    Hi Loes,
    Altijd verstandig om even je ticket te checken. Gelukkig niet kort van te voren gedaan. Zou een goed begin zijn geweest.
    Een heel goeie vlucht gewenst. Lekker slapen en dan en vrijdag vroeg weer op in Maleisie. Een heel fijne tijd gewenst. Ook namens Leo natuurlijk.

  • 30 Augustus 2012 - 10:38

    Mel:

    Juaahhh, dit is leuk. Dan kan ik je stalken en hoef je alles niet 10 keer opnieuw te vertellen. Ook handig. Hihi, have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Loes

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 13571

Voorgaande reizen:

13 December 2015 - 20 April 2016

Zuid-Amerika

31 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Masterthesis in Zuid-Afrika

31 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Studeren in Maleisië!

Landen bezocht: